czwartek, 9 maja 2013

Szampon - skóra wrażliwa.


Witajcie Kochani,

chcę się z Wami podzielić opinią na temat kosmetyku do włosów, który dziś zakupiłam. A kupiłam go, bo potrzebowałam czegoś, co oczyści moją skórę głowy. Mam tendencje do łupieżu i swędzenia skóry, a co za tym idzie drapanie i strupki. Ogólnie nieodpowiednio umyta głowa.  I kupiłam szampon peelingujący   Bioetica Natural II Bagno di essenza, ażeby wypróbować.






Produkt zawiera mentol i eukaliptus,  co daje uczucie świeżości. jest bezbarwny. 

 Można go stosować do wszystkich rodzajów włosów i w szczególności do 


skóry wrażliwej i podrażnionej. Neutralizuje substancje pozostałe na włosach i 


skórze głowy po farbowaniu, dekoloryzacji i trwałej ondulacji.



Moje odczucia: szampon dobry, naprawdę czuć na głowie świeżość i czystą 

skórę. 
Ocena skala 1-5 :   4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz