sobota, 11 maja 2013

Co zdradzają włosy cz.2

Witajcie, jak obiecałam, dziś
cd. tajemnic włosów:)


* szalone kolory
odważne kombinacje barw,  krzykliwe farby zwykle wybierają osoby o mocnym ego; "jestem odważna, chętnie płynę  pod prąd, jestem pewna siebie" - to ich motto.Te osoby lubią też założyć coś oryginalnego, innego niż wszyscy,Czasami niestety wygląda to dość dziwacznie, ale tolerujmy to:) Każdy z nas ma swoje dziwactwa:)


* loki
są romantyczne;) i działają na mężczyzn jak magnez, a to czytają z naszych fryzur: "zdobądź mnie w romantyczny sposób, jestem łagodna i bardzo kobieca".



* przedziałek
unikaj środkowego, szybko sprawia on wrażenie przesadnej niewinności, grzeczności i nijakości. Przedziałek z boku albo zygzak bardziej ożywi fryzurkę, sprawi, że będziesz w niej wyglądała na świeżą, pełną energii i prostolinijną. Co ważne: przedziałek boczny nie powinien sięgać zbyt głęboko.



* blond
wbrew dowcipom jak w jednym z moich postów blondynki są odbierane jako egocentryczne, bogate wewnętrznie i seksowne!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz