piątek, 15 lutego 2013

Wstęp

Witaj:)
Jestem Aneta, chociaż znajomi mówią mi Lena (od drugiego imienia) Cóż, takie to imię dostało się po urodzeniu, więc nie ma co narzekać...
 Mam fajną rodzinkę - męża, który haruje na nas, dzieci - synka i córeczkę. taka to parka się udała:) Ja na bezrobociu siedzę wychowuję dzieciaczki i gotuję obiadki. Ale skąd tu o fryzurach kobieto - ktoś pomyśli. Cóż, żeby nie zwariować, chciałam coś zacząć robić dla siebie. Fryzury to moje hobby!! Nie jestem fryzjerką bo skończyłam szkołę, ale dlatego poszłam  do takiej szkoły, bo w liceum już czułam ten fach.  Siedząc z małymi, często chorymi dzieciakami w domu, nie można się zbyt rozluźnić, odstresować. Przynajmniej ja nie znam złotego środka. Zaczynam więc pisać o rzeczach, które mnie inspirują. Fryzjerstwo to jedna z nich. Mam nadzieję, że będę mogła przekazać Ci tu trochę ciekawych informacji, nowinek, zdjęć.
Wiem, wstępy powinny być krótkie, starałam się naprawdę. Jutro ciąg dalszy... Zapraszam Cię na mojego bloga. Mam nadzieję, że zainteresuję  Cię pomysłami  na tej stronce... Liczę też na Twoje cenne wskazówki i może jakieś pomysły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz